onsdag 6. oktober 2010

let me down

it is easy to watch someone from afar and automatically make up a story in your head about how perfect you could be together. not knowing the person makes it so much easier. but when getting to know them, and realizing they are all wrong for you, it can be quite a challenge to accept it. its supposed to make sense, isn't it?

never forgetting how your eyes reminded me of animal eyes when i watched you sleep, and never forgetting how you always kissed me on the forehead when you had to leave. little things can make a huge difference but only for so long





2 kommentarer:

  1. du må si ifra hvis du ikke forstår norsk, altså. men du kommenterte til meg på norsk, så da svarer jeg på norsk.

    takk.

    <3.

    og. jeg er så glad i sånne tekster som det her, og det fotografiet. jeg har sett det før, og ofte prøver jeg å samle mot til å ha på meg slik eyeliner - men det blir aldri noe fint på meg. jeg kommer til å lese fler av tekstene dine.

    SvarSlett
  2. takk, så hyggelig! jeg er norsk, altså.

    SvarSlett